fortsättning på nystart

Min nystart höll inte i sig så länge.. jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om.. mitt jobb rullar på i vanlig takt och jag verkligen trivs med personerna jag jobbar med..

idag har jag även invigt mitt träningskort på friskis och ja jag kan säga att det känns att jag har vart dålig på träningsfronten de sista åren skulle jag vilja säga.. :p men jag älskar friskis ändå.. det är skönt att känna att det finns så sjukt mycket olika typer av folk. det finns ju långa, korta, smala, tjocka, mörka, ljusa, unga gamla.. ja listan kan bli lång men hur som helst så känner jag mig alltid som en vanlig medelsvensson som har lagt på sig några semesterkilon..
så nu är det bara att sätta fart med träningen..

Imorgon blir det jobb igen och sen ska jag träffa Hatte för en promenad! det blir nog trevligt då jag aldrig tror att jag har träffat han nykter.. haha

nu kallar sängen.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0