Nystart

Nu ska bloggen börja lite på nytt, ut med det gamla och in med det nya.. tror dock inte att jag kommer bli så mycket mer motiverad till att blogga.. men det är ju en god start!!

Mitt liv har ju faktiskt börjat lite på nytt nu, studenten är tagen och nytt jobb har jag. flytt till stan och snart hemifrån, idag har jag även investerat i ett träningskort som jag nu måste så flitigt använda

Jag älskar för övrigt mitt liv just nu, jag verkligen älskar mitt jobb och mina chefer och arbetskamrater är guld!

dock har jag drabbats av minnesförlust.. idag har jag varit så förvirrad att det är skrämmande.. jag vet inte ens när jag börjar imorgon så det blir till att åka dit tidigt för min del.. annars sitter det väl en stackars kund där och väntar medans jag ligger hemma och sover..

natti natti gott folk, kommer kanske mer imorgon om mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0