sveriges sämsta bloggare

Jag är kass jag vet.. men detta är bara sättet för mig att få skriva av mig lite.. nu är en sån stund då jag behöver det! jag har idag skrivit anställningspapper med salongen.. jag blir helt nervös bara jag tänker på det men jag har världens bästa chef så detta kommer nog att bli guld ändå, hon ser ju inga problem i någonting!

har idag även pratat med min bästa vän om att jag ska flytta snart, jag känner helt enkelt att det är dax för det nu så ja om jag hade kommit ihåg hyresvärdarna hon sa att jag skulle ringa till skulle jag göra det imorgon, annars är det väl bara att sätta fart och googla imorgon, ska försöka få någon stund på jobbet att ringa så jag kommer igång nån gång.. är väl bara att tjata, tjata och åter tjata om man ska få någon lägenhet innan sommaren iaf! för nu känner jag att jag inte står ut att bo hemma längre, och ja mer än så vill jag inte säga.

nu ska jag nog sova då jag imorgon har en fullbokad dag framför mig men även ett 20-årskalas på kvällen! det kommer bli en lång men bra dag, det känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0